ZF 24

Vodafone începe toamna cu trei abonamente noi, care includ vouchere de reduceri pentru telefoane şi gadgeturi, aplicate şi la reînnoiri de abonament şi la clienţi noi

Vodafone începe toamna cu trei abonamente noi, care...

Autor: Roxana Rosu

06.09.2023, 16:18 392

Vodafone România lansează trei noi abonamente de servicii mobile, cu vouchere de până la 150 de euro reducere pentru telefoane şi gadgeturi.

Abonamentul Red Start include 30GB internet 5G, nelimitat minute şi SMS-uri în orice reţea naţională, 100 de minute internaţionale, precum şi un voucher de 25 de euro reducere pentru achiziţia oricărui smartphone sau gadget din portofoliul EasyTech. Preţul abonamentului la portare este de 6 euro/ lună în primele 12 luni şi 7 euro/lună în al doilea an.

Abonamentul Red Unlimited oferă Internet 5G, minute si SMS-uri în orice reţea naţională nelimitat, 300 de minute internaţionale şi roaming, plus voucher de 50 de euro reducere pentru achiziţia de tehnologie. La portare, costul abonamentului este de 7 euro/ lună în primul an şi 8 euro/lună în al doilea an.

Red Max include Internet 5G, minute si SMS-uri în orice reţea naţională nelimitat, 800 de minute internaţionale, 1GB  de trafic şi 60 de minute în roaming în 14 ţări non-SEE, plus voucher de 150 de euro reducere pentru achiziţia de gadgeturi sau telefoane din oferta EasyTech. Costul abonamentului la portare este 16 euro/lună în primul an şi 18 euro/lună în al doilea an.

Reducerile la achiziaţia de telefoane sau gadgeturi sunt disponibile atât pentru clienţii Vodafone care doresc să îşi reînnoiască abonamentul, cât şi pentru clienţii noi.

În plus, pentru orice abonament nou achiziţionat împreună cu un smartphone, clienţii primesc asigurare de ecran pentru 3 luni, iar pentru orice abonament cumpărat cu smartwatch primesc 3 luni incluse pentru serviciul OneNumber.

Vodafone a înregistrat în perioada aprilie - iunie 2023 (primul trimestru al anului fiscal 2023 / 2024) venituri din servicii de 189 mil. euro, mai mari cu 2% faţă de anul anterior, conform datelor publicate de grupul britanic.

Numărul de clienţi ai companiei pe segmentul de telefonie mobilă a fost de 8,6 milioane, dintre care peste 47% aveau contracte de abonament. Numărul de clienţi a scăzut faţă de trimestrele anterioare pe segmentul de cartele preplătite, conform datelor comunicate de grup.

Numărul de clienţi ai companiei de pe segmentul de internet fix a rămas aproximativ neschimbat la peste 700.000 de contracte în timp ce venitul mediu lunar de la un client de telefonie mobilă (ARPU) a fost de 5,1 euro, în creştere faţă de trimestrele anterioare şi pe fondul reducerii bazei de clienţi.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO