Vanzarile General Motors (GM) aproape au stagnat in trimestrul al doilea, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, intrucat cresterile consemnate in strainatate nu au compensat integral declinul de 7% inregistrat in Statele Unite, transmite Reuters.
Grupul a comercializat 2,4 milioane de vehicule la nivel mondial, cu aproape 10.000 de unitati mai mult fata de perioada similara a anului trecut.
Vanzarile din afara Statelor Unite, de 1,39 de milioane de unitati, au reprezentat 58% din total.
Numarul de vehicule comercializate in regiunea nord-americana a scazut cu 7%, din cauza pretului ridicat al benzinei si conditiilor nefavorabile de pe piata imobiliara, care influenteaza negativ consumul, dar si a politicii companiei de reducere a vanzarilor catre firmele de inchirieri, care aduc marje reduse de profit.
Vanzarile din afara Statelor Unite au crescut in toate regiunile, a declarat analistul sef al GM pe probleme de marketing, Paul Ballew, iar avansul pe aceste piete ar putea fi in acest an de 400.000-500.000 de unitati. Mediafax
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels