ZF 24

UNIVERSUL ZF: Cum ne-am reinventat în online

UNIVERSUL ZF: Cum ne-am reinventat în online
18.05.2020, 18:45 96
  • Emisiuni noi, formate noi ale unor emisiuni ZF deja cunoscute, evenimente transferate din sălile de conferinţă în mediul digital, transmisiuni online live, suplimente e-paper – sunt numai câteva dintre proiectele Ziarului Financiar din ultimele două luni, cele în care totul s-a desfăşurat sub semnul stării de urgenţă.

  • Am îmbrăţişat tehnologia – sau mai degrabă ea ne-a îmbrăţişat pe noi – şi ne-am adaptat la noua realitate, atât din economie, cât şi din jurnalismul online, pentru a putea prezenta în continuare cele mai importante evenimente, zi de zi, secundă de secundă, în timp real, în toate formatele disponibile.

  • Prin interfaţa ecranului, prin telefon, prin Zoom, prin proiecte e-paper, prin site, am continuat să lucrăm din colţuri diferite ale ţării. Regăsiţi aici numai câteva capturi din activitatea ZF din ultimele două luni.

  • Câteva sute de emisiuni au fost realizate în regim remote în ultimele două luni, interviuri cu antreprenori, oameni din business, executivi şi autorităţi, care au ţinut fierbinţi subiectele zilei de-a lungul ultimelor două luni.

  • De azi revenim în format tipărit şi ne adaptăm cu paşi mărunţi la noua realitate.

 
 

Videoconferinţe ZF

Videoconferinţa HR Trends, prima din seria acestui nou format de evenimente, a adunat >40.000  de vizitatori unici dintre care 10.000 pe zf.ro şi 30.000 pe pagina de Facebook a Ziarului Financiar

 

HR Trends 2020:Angajaţii şi angajatorii, faţă în faţă cu digitalizarea în vreme de criză

(25 martie)

 

Subiecte abordate:

  • Cum folosesc managerii digitalizarea pentru a-şi gestiona mai bine salariaţii în vreme de criză?

  • Cum se fac noile angajări şi cum sunt motivaţi oamenii în era telemuncii?

  • Care sunt cele mai eficiente metode de evaluare a performanţei angajaţilor care lucrează de acasă în această perioadă?

  • Când devin angajaţii „epuizaţi” din cauza tehnologiei şi cum se poate gestiona mai bine folosirea instrumentelor digitale de lucru în business?

  • Sunt mai productivi sau mai puţin productivi angajaţii care lucrează de acasă decât cei de la birou?

  • Cum arată viitorul muncii în contextul digitalizării şi al crizei generate de noul coronavirus?

 
 

Cea mai mare conferinţă online pentru antreprenorii din România. Cum trecem împreună criza?

(14 aprilie)

Subiecte abordate:

  • Cine susţine si cum sunt susţinute companiile antreprenoriale să treacă criza?

  • Ce pachete de finanţare guvernamentale sunt disponibile?

  • Cum văd zece antreprenori evoluţia businessului lor?

  • Care sunt soluţiile pentru ieşirea cât mai rapidă din criză – ce spun antreprenorii? De ce ar avea nevoie?

  • Cum îşi resetează businessurile?

  • Ce cer antreprenorii de la guvern?

  • Soluţii de finanţare şi garantare, soluţii fiscale, soluţii administrative de reducere a birocraţiei.

  • Cum arată piaţa muncii, ce companii vor să angajeze şi cine va face restructurări?

  • Cum vor evolua salariile?

 

Transformarea forţată a retailului şi adaptarea la noua realitate

(15 aprilie)

Subiecte abordate:

  • Ce măsuri sunt necesare pentru ca retailerii non-food să poată reveni în joc?

  • Ce trebuie să facă statul?

  • Ce pot face chiar retailerii?

  • Ce înseamnă pentru piaţa de electro-IT această criză?

  • Va avea ea un impact mai mare decât criza din 2009 sau de această dată există un alt tipar de consum? Cum va arăta retailul non-food după Covid-19?

  • Cum poate schimba o pandemie comportamentul de consum pe viitor şi ce lecţii putem învăţa din situaţia actuală? Este online-ul o soluţie pentru a menţine businessurile pe linia de plutire?

 

ZF Mobilio

(22 aprilie)

Subiecte abordate:

  • Ce soluţii de colaborare şi comunicare pentru angajaţi pot fi implementate rapid şi eficient în noile condiţii provocate de criza coronavirusului?

  • Cum să creştem calitatea audio / video a videoconferinţelor şi cum să îmbunătăţim modul în care ne prezentăm la întâlnirile virtuale?

  • Ce aplicaţii şi platforme să folosim pe smartphone şi laptop?

  • Cum alegem cele două terminale, care au devenit vitale acum pentru a face business?

  • Ce soluţii au integratorii de IT şi companiile din industria de plăţi pentru retaileri şi companii pentru a respecta regulile autorităţilor de a limita aglomeraţia?

  • Cum fac faţă reţelele de telecom vârfului de trafic generat în această perioadă şi ce investiţii ar fi necesare pentru a susţine această situaţie?

  • Ce ar trebui să facă autorităţile pentru a susţine operatorii să-şi ţină reţelele în stare de funcţionare şi să le extindă?

  • Care ar trebui să fie priorităţile în digitalizare în sectorul public?  Educaţia, sănătatea, Fiscul, primăriile? Şi cum s-ar putea face rapid?

 
 

În contextul pandemiei, Ziarul Financiar şi grupul Impetum au lansat o serie de dezbateri care vor continua şi de acum încolo, sub umbrela „Confidex – despre încrederea în economie în vremuri de criză”

 

Branduri româneşti pentru revenirea economiei

(28 aprilie)

Subiecte abordate:

  • Cum s-au adaptat brandurile româneşti crizei: Ce s-a întâmplat în industria alimentară, cum au răspuns producătorii cererii în creştere?

  • Rolul brandurilor româneşti de acum înainte, în condiţiile ruperii sau frânării lanţurilor internaţionale de producţie

  • Cum se poate relansa economia pornind de la industriile care merg: producţie alimentară şi băuturi, construcţii, energie, farma, IT? Brandurile în noua eră economică, cea în care consumatorul va fi mult mai atent la modul cum cheltuie banii

  • Soluţii pentru creşterea capacităţilor de producţie locală în industria alimentară sau a materialelor de construcţii, în condiţiile difficultăţilor comerţului internaţional

  • Branding în criză – ce strategii de marketing sunt necesare acum, la ce este atent consumatorul?

 

IMM-urile, în faţa celei mai mari încercări din ultimele trei decenii

(30 aprilie)

Subiecte abordate:

  • Cum menţinem în viaţă IMM-urile în perioada crizei cauzate de noul coronavirus?

  • Programul IMM Invest: câte afaceri au aplicat şi care este profilul întreprinderii afectate de criză care caută ajutor financiar?

  • Ce au învăţat afacerile după criza din 2009 şi ce pot aplica astăzi pentru a se menţine pe linia de plutire?

  • Investiţiile în online - o soluţie pentru supravieţuire? În ce măsură pot automatizarea proceselor şi inovaţiile să ajute la creşterea businessurilor într-o perioadă în care multe sectoare sunt puternic afectate de noul coronavirus?

  • Protejarea producţiei locale de bunuri – o soluţie care să ne ţină pe viitor departe de o criză asemănătoare?

  • Este un moment bun pentru companiile neatinse de criză să facă investiţii?

  • Este un moment bun să-ţi deschizi o afacere? În ce domeniu ai putea avea succes dacă vrei să-ţi faci o afacere în această perioadă?

 

Restart România: Cum va arăta noua eră economică

(5 mai)

Subiecte abordate:

  • Cum au fost primele două luni de izolare în România şi în străinătate?

  • Cum s-au adaptat oamenii, companiile şi statele?

  • Ce efecte vor rămâne de acum încolo ca urmare a închiderii parţiale a economiilor?

  • Lecţii de la industrie la industrie

  • Evaluarea impactului pe sectoare din economie

  • Pe ce ne putem baza ca piloni ai economiei pentru a reporni businessul?

  • Lecţiile crizei pentru companii

  • Cine a fost mai bine pregătit, cine nu? Efectele digitalizării forţate

  • Ce este de făcut în noua paradigmă  a telemuncii?

  • Care vor fi coordonatele noii ere economice

  • Ce s-a schimbat profund în economie şi niciodată nu va mai fi la fel?

  • Cum vor arăta clădirile de birouri, spaţiile comerciale? Rolul băncilor în noua eră economică 

  • Cum vor finanţa noile modele de business, cum vor absorbi şocul provocat de trecerea la un nou tip de economie?

  • Cum se vor schimba relaţiile între angajatori şi angajaţi?

  • Ce impact va avea telemunca, ce efecte va avea accelerarea digitalizării proceselor de business?

  • Cum se vor desfăşura noile relaţii între companii şi stat?

  • Cum se va găsi un nou echilibru între intervenţionism şi libertatea economică?

 

ZF Afaceri de la zero

Interviuri telefonice şi prin Zoom

Emisiunea dedicată micilor antreprenori din România a mers dintr-o parte în alta a României şi în ultimele două luni, pentru a „culege” noi poveşti de afaceri pornite de la zero. Interviurile făcute prin telefon sau prin Zoom au adus în prim-plan antreprenori care s-au reinventat, forţaţi de contextul economic actual, şi care nu vor să cedeze. În fiecare zi, în secţiunea Afaceri de la zero de pe site-ul zf.ro găsiţi în continuare o poveste nouă de business. Puteţi urmări emisiunile zilnic şi pe pagina de Facebook Ziarul Financiar.

 

ZF IT Generation

Interviuri video cu antreprenorii de succes din IT

Emisiunea IT Generation a continuat să aducă în faţa urmăritorilor reprezentanţi ai viitoarei generaţii de milionari din IT din România şi antreprenorii care au ajuns deja pe culmile succesului în acest domeniu. În fiecare zi de la ora 19.00, urmăriţi noi interviuri cu oameni care pot deveni surse de inspiraţie.

 
 

ZF Live transmisiuni prin Zoom şi discuţii telefonice

Studioul ZF Live s-a „mutat” în birourile şi casele invitaţilor alături de care moderatorii emisiunii au discutat despre impactul pandemiei asupra businessurilor mai mici sau mai mari. Emisiunile ZF Live pot fi urmărite de luni până vineri pe site-ul zf.ro şi pe pagina de Facebook Ziarul Financiar începând cu ora 12.00.

 
 

ZF Deschiderea de Astăzi

În fiecare dimineaţă, de la ora 9.30, am vorbit cu specialişti şi investitori de pe piaţa de capital despre cum va merge Bursa, care sunt evoluţiile din ziua anterioară, cum au deschis bursele lumii şi care sunt perspectivele.

 
 

ZF Opinia mea

Alături de jurnalişti ZF, dar şi de oameni de afaceri sau de reprezentanţi ai autorităţilor, am dezbătut opiniile mediului de business şi ale celui public cu privire la contextul economic fără precedent în care se află România.

 
 

ZF 15 minute cu un antreprenor

Difuzate la orele 10.00 şi 16.00, conversaţiile telefonice cu antreprenori din domenii diverse au dezbătut la cald evoluţia evenimentelor din pandemie şi impactul lor asupra economiei. Au intrat în vizor construcţiile, retailul, sistemul medical, agricultura, domeniul imobiliar, industria auto, toate abordate în emisiuni care au strâns sute de mii de urmăritori pe Facebook şi pe site-ul Ziarului Financiar. Scopul? Să aflăm cum putem duce economia mai departe, chiar şi după ce criza coronavirusului va fi trecut.

 
 

ZF proiecte e-papper

Proiectele în format print marca Ziarul Financiar au continuat să apară, trecând însă la formatul e-paper. Este cazul suplimentelor de Retail, al celui de Logistică şi Transporturi, dar şi al revistei lunare de lifestyle de lux După Afaceri Premium. Ziarul Financiar de asemenea a fost realizat în e-paper, putând fi citit gratuit în fiecare zi pe site-ul www.zf.ro. Ne citim/auzim/vedem/urmărim şi de acum încolo în print, pe site-ul zf.ro, pe pagina de Facebook şi pe contul de Instagram.

 
 

ZF medici live

Criza sanitară şi efectele izolării vreme de aproximativ două luni sau regăsit pe agenda Ziarului Financiar, care a stat de vorbă cu medici de diferite specializări despre cum putem gestiona mai bine această perioadă.

 
We are back in business!
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO