Nikolai Beckers: Cosmote şi Romtelecom ies în toamnă cu oferte noi sub brandul „T“
„Vrem să mergem şi în eşalonul superior de pe piaţă şi să atacăm segmentul de top. Companiile nu vor utiliza brandul «T-Mobile» şi nici «T-Home». Noul nume va conţine «T», acest lucru este sigur“, a declarat germanul Nikolai Beckers, directorul executiv al Cosmote şi Romtelecom.
Elveţienii, deja printre cei mai bogaţi oameni din lume, au respins ieri prin referendum propunerea de a introduce cel mai mare mare salariu minim pe economie la nivel mondial, de 4.000 de franci elveţieni (3.200 de euro), prima astfel de plasă de siguranţă socială din istoria ţării, dând câştig de cauză proprietarilor de afaceri care susţin că o astfel de măsură i-ar scoate din business, ar mări şomajul, ar face mai dificil pentru tineri să-şi găsească un loc de muncă şi ar majora preţurile.
Vineri dimineaţă Liviu Voinea, ministrul Bugetului, a deschis sticla şampanie împreună cu Enache Jiru şi Ştefan Nanu, cei doi oameni ai Trezoreriei Statului şi partenerii de discuţie cu analiştii externi. Agenţia de rating americană Standard and Poor’s tocmai a reintrodus România în „investment grade” după şase ani când a stat la categoria „junk”. Pentru un ministru, aceasta este cea mai bună ştire din ultimul timp. Pentru Traian Băsescu, preşedintele în funcţie al României, cea mai bună ştire este ca până în noiembrie să îl aducă pe premierul Ponta într-un stadiu în care să nu fie ales Preşedintele României în decembrie. Pentru Victor Ponta, cea mai bună ştire este ca după terminarea mandatului, Traian Băsescu să plătească pentru toate „relele” făcute în cei 10 ani de domnie.
Când Rusia a anexat Crimeea în martie, şi-a însuşit nu doar fosta peninsulă ucraineană, ci şi o zonă maritimă atât de mare încât o va face să se învecineze cu România şi odată cu aceasta resurse subacvatice de petrol şi gaze naturale de mii de miliarde de dolari, scrie The New York Times.
Desant în Bucureşti: 11 hipermarketuri noi în următorii doi ani
Dezvoltatorii de centre comerciale şi operatorii de hipermarketuri vor construi în Bucureşti cel puţin 11 noi magazine alimentare de mari dimensiuni până în 2016 în urma unor investiţii estimate la circa 150 mil. euro, cele mai active reţele urmând a fi Kaufland din Germania şi Carrefour din Franţa, care vor avea fiecare peste doi ani cel puţin zece magazine în Capitală.