ZF 24

Sony vizeaza pe termen mediu o cota de 5% din piata laptopurilor din Romania

25.06.2007, 20:49 18

Compania japoneza Sony are ca obiectiv pe termen mediu obtinerea unei cote de 5% din piata computerelor portabile din Romania, estimata la 200.000 de unitati in acest an si la 350.000 de unitati in 2010, au declarat, astazi, oficiali ai companiei.
"Pentru urmatorii trei ani, rata agregata de crestere a pietei notebook-urilor va fi de 60%, volumul fiind de 300.000 de unitati", a spus Lia Burghelea, business development manager al companiei pentru Europa de Sud-Est, intr-o conferinta de presa.
Pentru perioada imediat urmatoare, Sony intentioneaza sa dezvolte reteaua de distributie si sa asigure asistenta de service la sediul clientilor (door-to-door) pentru marca sa Vaio.
Compania japoneza considera Romania una dintre cele mai importante piete din sud-estul Europei.
Sony a lansat, astazi, in Romania, doua serii de laptopuri. Producatorul japonez este prezent cu marca Vaio in 13 tari din Europa si are 10 puncte operationale. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO