ZF 24

Şeful OLX Group: Zilele comerţului anonim sunt numărate, iar Facebook reprezintă un ajutor masiv în această direcţie

Şeful OLX Group: Zilele comerţului anonim sunt...

Autor: Adrian Seceleanu

25.02.2017, 07:00 6431

Facebook reprezintă un ”furnizor” de servicii care îmbunătăţesc platforma de anunţuri, în condiţiile în care putem obţine de la reţeaua de socializare o serie de informaţii despre utilizatori, a declarat  Martin Scheepbouwer, CEO al OLX Group - divizia de anunţuri a Naspers.

"Ne putem face treaba mai bine folosind Facebook - în special în cadrul aplicaţiilor noastre, pentru că platformele noastre sunt mai de încredere în condiţiile în care putem obţine de la Facebook o serie de informaţii despre utilizatori. Astfel şi cealaltă parte implicată într-o tranzacţie are o încredere mai mare că există o persoană reală în spatele unui anunţ, şi astfel perfectarea tranzacţiei este mai simplă”.

Martin Scheepbouwer a precizat că OLX Group a început un  proces de verificare prin intermediul Facebook şi a altor metode.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO