ZF 24

Şeful BRD: Era inevitabil ca toată presa să vorbească despre pierderea BRD, dar capitolul acesta este deja închis pentru noi. Am trecut la capitolul următor

Şeful BRD: Era inevitabil ca toată presa să vorbească...

Autor: Razvan Voican

17.02.2014, 00:08 1387
BRD are un cost al riscului foarte ridicat şi de aceea ajunsese să sufle şi în iaurt, solicitându-le clienţilor garanţii suplimentare, inclusiv garanţii personale în cazul antreprenorilor, însă Philippe Lhotte, preşedintele băncii, afirmă că perioada de mega-prudenţă s-a încheiat şi începe o etapă de creştere a businessului odată ce noile procese de control al riscului şi instrumentele tehnice au intrat în funcţiune.
 
 
„Sunt total lipsite de fundament percepţiile privind o presupusă agresivitate a BRD în relaţia cu clienţi companii. Chiar sunt puţin şocat să aud despre asemenea discuţii. Noi de fapt vrem să dezvoltăm finanţările corporate, nu să presăm clienţii buni să plece. Sigur că acolo unde avem de recuperat bani mai facem presiuni pentru a obţine ce ni se cuvine, dar companiile viabile le ajutăm. Nu căutăm să ne debarasăm de clienţi“, spune şeful BRD.
 
În perioada de un an şi câteva luni de când se află la cârma BRD, Lhotte a evitat să vorbească despre măsurile luate pentru redresarea băncii. Oricum, el spune că nu
 
este tipul de manager care consideră că ideile sale sunt cele mai bune şi că tot ce a fost înainte de el era prost.
 
„Nu sunt de principiul că un şef nou trebuie să facă revoluţie când intră într-o organizaţie. Imediat după ce am venit la BRD tot eram întrebat cât de mare va fi restructurarea. Dar dacă toţi am face restructurare, de clienţi cine s-ar mai ocupa?“

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO