ZF 24

Romtelecom lansează o platformă care îi permite oricărei companii să-şi creeze gratuit un website

Mihai Tudor şi Panos Makris

Mihai Tudor şi Panos Makris

Autor: Adrian Seceleanu

23.04.2013, 11:31 2757

Divizia de soluţii business a Romtelecom, unul dintre cei mai mari furnizori locali de servicii de comunicaţii, a lansat o platformă care le permite companiilor să-şi construiască un website şi să-şi promoveze businessul, serviciul fiind gratuit timp de un an, au anunţat reprezentanţii companiei în cadrul unei conferinţe de presă.

Platforma afacereataonline.ro a fost lansată după ideea unui proiect similar realizat de grupul OTE, proprietarul Romtelecom, în Grecia. Romtelecom se aşteaptă ca în România să atragă un număr mai mare de clienţi decât cel atras în Grecia în trei luni (10.000 de companii). Serviciul este disponibil pentru orice companie, nu doar pentru firmele care sunt abonate la serviciile Romtelecom, au spus reprezentanţii operatorului.

“Platforme vizează orice orice companie care nu deţine deja un website propriu. Utilizarea platformei este gratuită pentru primul an, permiţând antreprenorilor să-şi personalizeze website-ul cu ajutorul unor tipare şi texte predefinite, care pot fi mai apoi modificate de către posesorul afacerii, conform caracteristicilor activităţii sale. Platforma permite crearea de adrese e-mail pe respectivul domeniu, dar şi dezvoltarea şi transmiterea de newslettere pentru promovarea afacerii respective şi uneltele necesare pentru analiza traficului de pe website-ul creat”, conform oficialilor Romtelecom.

“Acest produs a fost lansat prima oară în Grecia şi a fost denumit yourbusiness.gr şi în numai câteva luni a atras peste 10.000 de companii. În România am luat ideea din Grecia şi am adaptat-o la mixul din România şi la practicile de business locale. Am creat propria platforma pentru a găzdui acest serviciu cu o adaptare specială şi credem că este un produs foarte relevant pentru piaţa IMM din România”, a declarat Panos Makris, director comercial al Cosmote, şi director comercial pentru operaţiunile grupului OTE în România.

“Le oferim, gratuit, posibilitatea de a fi prezenţi şi online, ceea ce înseamnă, concret, un domeniu .ro, hosting şi instrumente de marketing. Stabilirea unei prezenţe online reprezintă o metodă de securizare a creşterii lor, acesta este de fapt obiectivul din spatele afacereataonline.ro”, a spus Mihai Tudor, Director Executiv Comercial, segment business, Romtelecom.

Platforma do-it-yourself a fost dezvoltată de către Romtelecom în baza serviciilor şi infrastructurii deja existente, precum serverele şi platforma BeOnline, unde vor fi găzduite website-urile create de companiile mici şi mijlocii. La finalul anului de gratuitate, companiile au două opţiuni: fie renunţă la serviciu - fără a fi obligate să plătească nicio taxă, fie păstrează serviciul iar în aceste condiţii vor achita o taxă lunară care variază în funcţie de pachetul ales. Aceasta taxă porneşte de la 3 euro pe lună.

Ţinta Romtelecom pentru acest serviciu o reprezintă “cele câteva sute de mii de companii din România care nu au o pagina web”, a spus Christos Fouskoudis, Director Business Comercial Operations în cadrul Romtelecom.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO