ZF 24

Reţelele moderne au ajuns să controleze 64% din vânzările de bunuri de larg consum. Magazinele de discount sunt motorul. Românii cheltuie anual peste 20 de miliarde de euro pe alimente, băuturi, ţigări, produse de îngrijire personală şi a locuinţei

Reţelele moderne au ajuns să controleze 64% din...

Autor: Cristina Roşca

26.02.2020, 17:00 208

♦ Anul trecut vânzările de bunuri FMCG au crescut doar cu 2,2%, de două ori mai lent.

Comerţul modern, ce cuprinde ma­ga­zinele de tip hipermarket, supermarket, discount, proximitate mode­rnă şi cash&carry, a ajuns să mănân­ce 64% din piaţa bunurilor de larg con­sum. Prin comparaţie, în 2018 cota de piaţă era de 62%, restul fiind în mâinile micilor jucători.

„Din perspectiva cumpărăturilor de pro­duse de larg consum cu destinaţie cas­nică, canalele moderne de retail au continuat şi în 2019 să câştige te­ren în faţa formatelor tradiţionale şi au ajuns la 64% cotă de piaţă”, spun re­prezentanţii companiei de cercetare de piaţă GfK.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO