ZF 24

Reteaua Metro: 30% din marcile noastre porprii tintesc clientii HoReCa

03.03.2010, 14:38 86

Reteaua Metro Cash & Carry Romania, cel mai mare jucator dincomert, mizeaza pe segmentul HoReCa pentru a face loc pe piataproduselor marca proprie relansate la nivel european la finele lui2009.

Compania a listat in magazinele sale, pana in acest moment,aproximativ 800 de produse marca proprie concepute pentru firmeledin HoReCa (hoteluri, restaurante, firme de catering) subbrandurile HoReCa Select, H-Line sau Rioba, ceea ce reprezintaaproape o treime din numarul total de articole marca proprie dinretea. Un magazin Metro listeaza in total aproximativ 20.000 dearticole, cele mai multe dintre acestea fiind alimente.

"Clientii din HoReCa sunt mai receptivi la marcile noastreproprii decat revanzatorii", a spus Anca Vizireanu , DirectorAchizitii Produse Alimentare in cadrul Metro Cash & CarryRomania.

Reteaua germana opereaza 24 de magazine la nivel local, acestearealizand vanzari de aproximativ 1,6 miliarde de euro in 2008.

La nivelul anului trecut, marcile proprii Metro au avut opondere de aproximativ 10% in vanzarile totale realizate deretea.

Cei mai mari clienti ai unui magazin cash & carry sunt miciicomercianti (chioscuri, mini-marketuri sau alte magazine decartier), hotelurile si restaurantele.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO