ZF 24

Retailerul scandinav de mobilier JYSK a încheiat anul financiar cu o cifră de afaceri de 1 mld.lei, în creştere cu 19%, şi 13 magazine noi, dintre care 11 în România şi 2 în Turcia, piată coordonată de echipa de la Bucureşti

Retailerul scandinav de mobilier JYSK a încheiat anul...

Autor: Roxana Rosu

04.12.2023, 11:42 113

JYSK, retailerul scandinav de mobilier şi produse pentru casă, a înregistrat în anul financiar 2022-2023 o cifră de afaceri de 1 miliard lei în România, în creştere cu 19%, şi un rezultat EBIT de 144 milioane lei, în urcare cu 19,4%, potrivit datelor anuntate luni de companie.

“JYSK a reuşit şi anul acesta să obţină rezultate record în România, în contextul inflaţiei care a afectat în special prima jumătate a anului financiar. Modelul JYSK se dovedeşte a fi unul de succes în perioade precum aceasta. Încercăm în permanenţă să menţinem preţurile produselor la un nivel cât mai mic, să extindem sortimentul în aşa fel încât să existe varietate din punct de vedere al stilului şi al bugetului şi, bineînţeles, să oferim produse de calitate şi oferte excelente”, a spus Alex Bratu, Country Director JYSK România, Bulgaria şi Turcia.

Pe  categorii de produse, cea mai mare creştere au avut-o plăpumile şi pernele, urmate de produsele pentru baie, lenjerii de pat şi cearceafuri.

JYSK a investit în continuare în extinderea reţelei de magazine din România şi a inaugurat 11 magazine noi în acest an, în oraşe precum Motru, Moreni, Câmpulung Muscel, Rădăuţi, Dej, Luduş şi Calafat. De asemenea, 18 magazine au fost modernizate şi amenajate conform unui nou concept.

La nivel international, retailerul scandinav a deschis în acest an financiar, care a început pe 1 septembrie 2022 şi s-a încheiat pe 31 august 2023, primele magazine în Turcia, care sunt coordonate de echipa de management din România. Primele două magazine JYSK din Turcia au fost inaugurate în luna mai în Istanbul, iar în decembrie 2023 este planificată deschiderea celui de-al treilea magazin JYSK, tot în Istanbul.  

Responsabili de cele trei ţări, România, Bulgaria şi Turcia, sunt Alex Bratu - Country Director, Simona Carp – Head of HR şi Cristian Cuzmin – Financial Manager.

“Planurile noastre de expansiune continuă, deoarece credem că JYSK trebuie să fie aproape de clienţii săi. Acest lucru îl facem prin magazinele fizice, care sunt punctul de contact cel mai important dintre clienţi şi brand. Astfel, ne asigurăm că suntem mereu în mintea consumatorilor, atunci când aceştia doresc produse pentru casă şi grădină. Anul viitor plănuim să inaugurăm cel puţin tot atâtea magazine noi în România, vom extinde reţeaua noastră în Turcia şi Bulgaria şi vom moderniza restul magazinelor”, spune Alex Bratu.

 Compania a intrat pe piata din România în 2007, cu un magazin la Oradea, şi a ajuns la 138 de unităti, cu un număr total de 1170 angajati.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO