ZF 24

Retailerul online eMAG ”deschide” Dermato Shop, un nou concept shop-in-shop cu peste 3000 de produse. ”Am observat o creştere a interesului pentru produsele aflate la intersecţia dintre frumuseţe şi sănătate, care pot fi folosite de întreaga familie”

Retailerul online eMAG ”deschide” Dermato Shop, un...

Autor: Roxana Rosu

01.08.2023, 10:39 635

Retailerul online eMAG lansează primul shop-in-shop destinat produselor dermato-cosmetice, care va reuni peste 3000 de produse listate pe platformă, de la companii internaţionale şi locale din industria cosmetică şi de beauty.

Potrivit firmei de cercetare de piaţă Cegedim, în prima jumătate a acestui an, piaţa produselor dermato-cosmetice a crescut cu peste 32% din punctul de vedere al vânzărilor, iar din punctul de vedere al volumelor cu 20%.

„Consumatorii se arată tot mai preocupaţi de sănătate şi îngrijire personală şi au devenit tot mai informaţi cu privire la caracteristicile produselor dermato-cosmetice de calitate. Am observat astfel o creştere a interesului pentru produsele aflate la intersecţia dintre frumuseţe şi sănătate, care pot fi folosite de întreaga familie. Cu eMAG Dermato Shop ne propunem să uşurăm experienţa de cumpărare a oamenilor astfel încât să îi ajutăm să găsească rapid, într-un singur loc, un întreg univers de produse pentru toate nevoile. Am simplificat astfel căutarea şi am extins, în acelaşi timp, oferta la peste 3.000 de produse cu aportul unor branduri de top din industrie, dar şi cu sprijinul partenerilor noştri din Marketplace,” a declarat Stejara Pircan, Senior VP eMAG România.

Peste un milion de români cumpără anual produse cosmetice de la eMAG, dintre care 30% revin lunar. Printre brandurile care vor avea produse în noul shop se numără L’Oreal, Pierre Fabre, Naos Skin Care sau Ivatherm.

 eMAG, cel mai mare retailer online local, are aproximativ 9 milioane de clienţi (în România, Bulgaria şi Ungaria).

 Dante Internaţional, compania care cuprinde vânzările eMAG România şi o parte din vânzările eMAG Ungaria şi Bulgaria şi Fashion Days, a închis anul 2022 cu afaceri de 7,1 mld. lei, în scădere cu aproape 3% faţă de anul 2021, şi a înregistrat un profit net în valoare de 123,7 mil. lei, faţă de o pierdere de 181 mil. lei în 2021, potrivit datelor publice.

La finalul anului 2022, Dante International avea 3.309 angajaţi.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO