ZF 24

Retailerii care au magazinele online integrate pe platforma ContentSpeed pot accesa instrumentele de plată în rate de la fintech-ul Mokka

Retailerii care au magazinele online integrate pe...

Autor: Roxana Rosu

26.10.2023, 11:52 86

Retailerii care au magazinele online integrate pe platforma ContentSpeed pot folosi instrumentele de plată de la fintech-ul Mokka, provider BNPL (Buy Now, Pay Later/Cumperi acum, plăteşti mai târziu), în baza unui parteneriat între cele două firme.

„În mod cert am putut observa în ultimii ani – mai ales după pandemie – o schimbare importantă de mentalitate în rândul cumpărătorilor. Achiziţiile online au crescut spectaculos în toată lumea, iar tendinţa se poate observa şi în România. Există, de asemenea, în rândul clienţilor un interes crescut pentru soluţii de plată cât mai flexibile, precum BNPL”, spune Marius Costin, CEO regional Mokka.

Activă pe plan naţional de trei ani, Mokka este un serviciu BNPL care permite clienţilor să aibă acces rapid la finanţare, prin înregistrarea în magazinele partenere sau prin intermediul aplicaţiei mobile. Serviciul este disponibil în magazine online, fizice şi pe aplicaţia mobilă şi oferă soluţii de plată flexibile. Acestea pot fi personalizate de clienţi, iar planul de rambursare poate fi realizat, în funcţie de preferinţe, de la 30 de zile la 24 de luni.

„Suntem încântaţi să colaborăm cu Mokka şi suntem convinşi că acest parteneriat va aduce beneficii notabile pentru clienţii noştri. Angajamentul de a oferi servicii de cea mai înaltă calitate şi dorinţa de inovare pentru a satisface nevoile schimbătoare ale pieţei sunt prioritare pentru ContentSpeed. Suntem conştienţi de provocările curente şi, prin acest parteneriat, ne propunem să oferim o soluţie inovatoare: “Buy Now, Pay Later” (BNPL). Această opţiune nu numai că facilitează achiziţiile pentru consumatori, dar aduce şi un impuls semnificativ în ceea ce priveşte conversia pentru magazinele online”, spune Doina Vîlceanu, CMO ContentSpeed.

Plata amânată Mokka BNPL este preferată de tineri cu vârste între 20 şi 45 de ani, nativi digital, cu venituri peste medie

Compania ContentSpeed furnizează solutii tehnice specifice companiilor de distribuţie prin Portal B2B şi ContentSpeed Premium, dedicat comerţului tradiţional B2C.   În prezent, platforma este folosită de Romstal, Fusch, Caparol, Beautik, Chicco, Travel Free, Wuerth, RemediumFarm, Melarox, Proffesional Farmaline, Magna Farm, Herlitz Pelikan, Mizar, Cellini, Marketplace Soline, OptiPlaza. 

Mokka a încheiat parteneriate cu peste 1.500 de retaileri din regiune, precum Lensa, Reserved, Boutique Mall Optiblu, F64, Somproduct, Aosom, CCC, Humanic, Office Shoes, Diverse, Savicki, W. Kruk .

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO