ZF 24

Restaurantul online Yellow.Menu a avut venituri cu 50% mai mari în primul semestru din 2021 şi ţinteşte să încheie anul cu afaceri de 1,5 mil. euro

Compania locală Yellow Restaurant, care administrează sub brandul Yellow.Menu un restaurant virtual ce comercializează propriile preparate prin intermediul unei platformei online, şi-a propus să ajungă anul acesta la o cifră de afaceri de 1,5 milioane euro, mai mult decât dublu faţă de 2020, când veniturile s-au situat la circa 700.000 euro. În primul semestru al acestui an, veniturile au ajuns la 550.000 euro, în creştere cu 52% comparativ cu aceeaşi perioadă de anul trecut, când businessul a fost afectat de declanşarea pandemiei, compania fiind nevoită să facă tranziţia de la segmentul principal de business - prânzul la birou, către noi produse şi meniuri adaptate noii realităţi şi comenzilor pentru acasă. Astfel, axat la lansare pe livrarea mesei de prânz la birou, apoi extinzându-se către meniul pentru întrega zi, restaurantul online Yellow.Menu a ajuns în 2021 la 300 de comenzi zilnice, iar valoarea medie a comenzii a crescut cu 15% faţă de perioada similară din 2020, până la 95 lei.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.