ZF 24

Proprietara Miniprix: Criza nu s-a încheiat. Pe noi ne-a salvat online-ul

Autor: Cristina Roşca

23.09.2013, 21:32 548

Ana Maria Cristina (39 de ani), proprietara lanţului de magazine cu preţuri mici Miniprix, spune că ar fi un caz fericit dacă în acest an compania şi-ar menţine cifra de afaceri la acelaşi nivel cu cel din 2012, deoarece criza financiară nu s-a încheiat.

Miniprix, lansat pe piaţa locală acum mai bine de un deceniu, este operat de compania M-Fashion şi a terminat anul trecut cu afaceri de 73,5 mil. lei, în creştere cu circa 20%, şi cu un profit de 2 mil. lei, în scădere cu peste 30%. Ana Maria Cristina spune că deşi cifra de afaceri a crescut în criză, profitul este cel care a avut de suferit.

„Ar fi un an fericit dacă am reuşi să ne men­ţinem cifra de afaceri la nivelul anului trecut. Anul a fost dificil, a continuat contracţia pieţei, iar concurenţa pe online s-a înteţit.“

Lanţul de magazine cu preţuri mici Miniprix a ajuns să aibă zilnic 3.000 de clienţi, dintre care circa o treime online. Dezvoltarea pe online, începută acum circa patru ani, a ajutat compania să reziste în criza financiară care s-a simţit în portofelele românilor. Astfel, astăzi magazinului online contribuie cu 35-40% la cifra de afaceri a companiei.

„Online-ul a fost ca o gură de oxigen pentru noi, ne-a ajutat să facem faţă crizei. Şi criza nu s-a încheiat.“

Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 24.09.2013

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO