ZF 24

Produsele pentru copii, o afacere de 3 mld. euro anual

Produsele pentru copii, o afacere de 3 mld. euro anual
04.11.2009, 13:44 26

In ciuda crizei, afacerile cu produse si servicii dedicatecopiilor cresc in continuare. Indiferent de varsta, venituri,studii sau regiune geografica, parintii cheltuiesc in medie otreime din bugetul familiei pentru intretinerea si crestereacopiilor, arata un studiu realizat de compania de cercetare depiata 360insights.

Paradoxal probabil, cei mai mici membri din familiile cu copiiatrag cele mai mari cheltuieli din bugetul familiei. Conformcalculelor BUSINESS Magazin, piata bunurilor siserviciilor destinat celor peste 4 milioane de copii si tineri dinRomania cu varste pana la 18 ani depaseste 3 miliarde de euroanual, adica mai mult decat vanzarile cumulate inregistrate anultrecut de Metro si Carrefour - cele mai mari retele de magazine depe piata. Iar cheltuielile dedicate copiilor cresc de la an la an,stimuland

afacerile cu produse si servicii specifi ce.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO