Produsele pentru copii, o afacere de 3 mld. euro anual

Ziarul Financiar 04.11.2009

In ciuda crizei, afacerile cu produse si servicii dedicate copiilor cresc in continuare. Indiferent de varsta, venituri, studii sau regiune geografica, parintii cheltuiesc in medie o treime din bugetul familiei pentru intretinerea si cresterea copiilor, arata un studiu realizat de compania de cercetare de piata 360insights.

Paradoxal probabil, cei mai mici membri din familiile cu copii atrag cele mai mari cheltuieli din bugetul familiei. Conform calculelor BUSINESS Magazin, piata bunurilor si serviciilor destinat celor peste 4 milioane de copii si tineri din Romania cu varste pana la 18 ani depaseste 3 miliarde de euro anual, adica mai mult decat vanzarile cumulate inregistrate anul trecut de Metro si Carrefour - cele mai mari retele de magazine de pe piata. Iar cheltuielile dedicate copiilor cresc de la an la an, stimuland

afacerile cu produse si servicii specifi ce.

Cititi mai multe despre afacerile cu produse si servicii pentru copii pe ww.businessmagazin.ro