Caută doar în titlu
ZF 24

Procesatorul de carne Agricola are un nou director de marketing

Daniel Bitere, un executiv cu circa 15 ani de experienţă în sectorul bunurilor de larg consum, a fost numit director de marketing al grupului Agricola, unul dintre cei mai mari jucători din sectorul procesării cărnii. El a înlocuit-o în această funcţie pe Carmen Gavrilescu, care a anunţat că în continuare va activa în domeniul consultanţei.

"Pentru mine este un nou început, cu responsabilităţi crescute, dar care presupune şi un teritoriu mai amplu şi interesant de explorat”, a declarat Daniel Bitere, director de marketing Agricola. El lucrează în cadrul Agricola din 2009, iar înainte de a prelua funcţia de director de marketing a fost senior brand manager, conform datelor de pe LinkedIn.

Grupul de firme Agricola a înregistrat în 2016 o cifră totală de afaceri de 677 mil. lei (151 mil. euro), cu 3% mai mare decât cea înregistrată anul precedent.

 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.