ZF 24

Platforma Freshful by eMAG a înregistrat anul trecut dublarea vânzărilor, cele mai cumpărate produse fiind apa plata, pătrunjelul, bananele şi ceapa verde. ”Pentru 2024 ne aşteptăm de asemenea la creşteri, în condiţiile în care segmentul de online este din ce în ce mai popular”

Platforma Freshful by eMAG a înregistrat anul trecut...

Autor: Roxana Rosu

29.01.2024, 12:44 177

Platforma Freshful by eMAG a înregistrat anul trecut o creştere de peste 119% a vânzărilor, cele mai cumpărate produse fiind apa plata, pătrunjelul, bananele şi ceapa verde, în conditiile în care hipermarketul online a primit aproape 900.000 de comenzi.

Freshful a livrat de două ori mai multe produse, ajungând la peste 29,6 milioane de produse în 2023.

„Pentru noi, al doilea an de activitate încheiat a fost marcat de creştere, în care am observat că oamenii sunt tot mai deschişi către cumpărăturile online şi preferă să economisească timpul petrecut la cumpărături, plasând o comandă online, simplu şi rapid. În 2023, oamenii au avut un interes crescut pentru achiziţia online de produse alimentare. Clienţii noştri au înţeles că este mai eficient să nu meargă ei la cumpărături şi să ne lase pe noi să le aducem produsele de care au nevoie, în câteva ore, direct acasă.”, a declarat Andrei Popescu, General Manager Freshful by eMAG.

Un client a alocat în medie un buget de 2.372 de lei pentru cumpărături şi a plasat 7,5 comenzi. În coşul de cumpărături, pentru o singură comandă, oamenii au pus până la 21 produse din categorii diferite, în medie 32 de articole.

Cea mai mare comandă a venit din partea unui client care a cumpărat 187 de articole, din şapte categorii de produse diferite, în valoare totală de peste 9.500 de lei, iar cel mai fidel client a plasat pe toată perioada anului trecut 372 de comenzi. Clienţii Genius reprezintă aproximativ 70% din totali utilizatori ai serviciului.

” Pentru 2024 ne aşteptăm de asemenea la creşteri, în condiţiile în care segmentul de online este din ce în ce mai popular atunci când vine vorba de cumpărături FMCG şi produse proaspete”, a mai spus Andrei Popescu.

Intervalul orar preferat pentru plasarea comenzilor a fost între 11:00 – 13:00, în timp ce intervalul preferat pentru primirea comenzilor a fost împărţit între două momente cheie ale zilei: 8:00 – 12:00 şi 19:00 – 22:00.  

Pentru a contribui la reducerea risipei alimentare, platforma a lansat secţiunea Save Me, unde sunt incluse produse cu vânzare accelerată. În 2023, 11% din comenzi au conţinut cel puţin un produs din această categorie, fiind salvate 142.600 de kilograme de alimente şi 22.000 de ouă.

De asemenea, 18% dintre pungile de hârtie folosite la livrare au fost colectate de la clienţi şi trimise către reciclare.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO