ZF 24

Platforma de agregare a activităţilor de sport ESX, pe care a pariat fondul Catalyst, a raportat o cifră de afaceri de 10 mil. euro în 2023: Pentru 2024, ne propunem dublarea businessului

 Platforma de agregare a activităţilor de sport ESX, pe...

Autor: Ioana Niţă

16.01.2024, 19:51 277

ESX, platforma de agregare a activităţilor de fitness, sport şi well-being, care oferă un abonament cu acces nelimitat la sute de centre sportive şi săli de fitness din România, a ajuns la finalul anului trecut la o cifra de afaceri de 10 milioane de euro, în creştere cu 250% faţă de 2022, avansul fiind generat de extinderea la nivel naţional a businessului. Aplicaţia ESX are în prezent listaţi parteneri din peste 100 de oraşe din ţară, oferind acces utilizatorilor la peste 500 de centre sportive şi săli de fitness, cu 25% mai multe decât în anul precedent.

„Nevoia de activităţi de recreere şi sportive este încă în creştere în România şi echipa ESX pariază pe acest interes pentru un stil de viaţă mai activ şi sănătos. Pentru 2024, ne propunem dublarea cifrei de afaceri prin atragerea unui număr de 400,000 de membri şi extinderea reţelei de centre partenere de la 500, la 700. Şi echipa a crescut proporţional cu nevoile businessului, numărând în prezent peste 40 de angajaţi şi colaboratori, de două ori mai mult decât în 2022.”, a declarat Andrei Trofin, CEO şi fondator ESX.

Anul trecut ESX a reuşit să atragă o infuzie de capital de 2 milioane de euro de la Catalyst România Fund II, unul dintre cele mai importante fonduri de tip Venture Capital din Europa de Sud-Est, condus de Marius Ghenea. Cu ajutorul finanţării, compania a reuşit să lanseze anul trecut o nouă versiune a aplicaţiei şi a platformei web şi consolidarea segmentului business-to-business. Astfel, ESX a atras în portofoliul său de clienţi B2B jucători mari din diferite industrii precum Huawei, Amazon, Teilor, Inditex, Sphera Group, KPMG, Bitdefender, OTP Bank, Fan Courier, Vodafone, Groupama, OMV, Oracle, Autonom Services, Cora, Helpnet. Aceştia le oferă angajaţilor acces la servicii de fitness şi de wellness în centrele partenere ESX, iar pe lângă accesul la săli de sport, utilizatorii pot încerca activităţi precum căţărare, cycling, squash, box, tenis, dans etc.

În 2023, ESX a depăşit pragul de încasări de 300,000 de euro într-o singură zi şi a înregistrat peste 20.000 de intrări pe lună la o singură sală parteneră.

Anul acesta ESX şi-a propus să lanseze două linii noi de business, prima fiind o platformă de antrenori, nutriţionişti şi kinetoterapeuţi, iar a doua, un produs de nutriţie personalizată, cu o bază de date de peste 1.000 de reţete şi peste 100 de filtre pentru alegeri preferenţiale.

Având ca obiectiv consolidarea poziţiei de lider de piaţă, ESX estimează că membrii săi vor intra în acest an de peste 10 milioane de ori la centrele sportive şi la sălile de fitness din reţea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO