ZF 24

PepsiCo aduce un nou brand de energizante în luptă cu Burn şi Red Bull

PepsiCo aduce un nou brand de energizante în luptă cu...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

16.09.2013, 13:51 9155

PepsiCo, al doilea mare jucător de pe piaţa băuturilor răcoritoare, a lansat pe piaţa locală energizantul Rockstar Energy Drink, prezent deja în ţări precum SUA, Australia, Polonia, Slovacia, Spania sau Suedia. Rockstar Energy Drink este al doilea energizant adus pe piaţa locală de PepsiCo, după Adrenaline anul trecut.

Piaţa energizantelor, evaluată la 60-70 milioane de euro, este de câţiva ani pe o pantă ascendentă, fiind dominată în volum de mărcile private ale marilor reţele de magazine.

Ultimele date ale com­pa­niei de cercetare Nielsen arată că în perioada august 2011-iulie 2012, mărcile private erau pe primul loc ca volume vândute, urmate de Rienergy( brandul Euro­pean Drinks), Hell, importat de Candy Globe (o com­pa­nie ungară), Burn al gi­gantului Coca-Cola HBC şi Red Bull. Pe de altă parte, în aceeaşi perioadă, Red Bull conduce topul celor mai vândute mărci de energizante din punct de vedere al valorii, urmat de brandurile proprii.

Rockstar Energy Drink a fost fondat în anul 2001, iar în prezent este unul dintre cele mai vândute trei energizante din lume, conform informaţiilor furnizate de PepsiCo.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO