ZF 24

O soluţie TotalSoft, implementată în reţeaua de magazine a Romtelecom

O soluţie TotalSoft, implementată în reţeaua de...

Autor: Adrian Seceleanu

13.08.2013, 22:28 382

Romtelecom, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicaţii, a implementat în reţeaua sa de magazine Charisma Retail, o soluţie software furnizată de compania TotalSoft, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de aplicaţii pentru companii. Soluţia era deja utilizată şi în reţelele de magazine ale Cosmote şi Germanos, companii din acelaşi grup, controlate de compania elenă OTE. „Pentru aceste branduri, TotalSoft a dezvoltat în Charisma Retail funcţionalităţi care permit un control total al stocurilor şi o consolidare a încasărilor la nivelul grupului”, potrivit TotalSoft. Datele furnizate de compania de software arată că operaţiunile de integrare ale Romtelecom şi Cosmote, care au accelerat de când în fruntea celor doi operatori a fost numit germanul Nikolai Beckers, nu se limitează doar la schimbări în management, ci merg până la nivelul operaţiunilor.

„În urma integrării bazelor de date cu clienţii Romtelecom şi Cosmote, operatorii din magazine pot oferi informaţii detaliate extrem de rapid, informaţii privind planul tarifar pe care îl au şi extra­opţiunile pentru care pot opta, încasarea facturilor sau istoricul ultimelor facturi”, potrivit TotalSoft. „Charisma Retail a luat naştere alături de Germanos, a crescut împreună cu Cosmote şi a ajuns la maturitate prin proiectul Romtelecom”, a declarat Liviu Drăgan, director general al TotalSoft. Pe piaţa de retail şi distribuţie produse şi servicii de telefonie mobilă, Charisma Retail este utilizată şi de reţelele Arsis Trading, Say Shops, Mobiup şi PROGSM, potrivit companiei.

Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 14.08.2013.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO