ZF 24

O aplicatie care poate bloca reclamele de pe internet creeaza ingrijorare in industria publicitatii online

09.09.2007, 14:30 17

Programele care blocheaza reclamele publicitare online, cunoscute sub numele de ad-blocker, au potentialul de afecta semnificativ business-ul publicitatii pe Web.
Reprezentand inca produse de nisa pentru multi utilizatori care navigheaza pe Internet, ad-blocker-ele ar putea juca un rol important in dezvoltarea viitoare a Internet-ului.

Spre exemplu, programul Adblock Plus, o extensiune gratuita pentru browser-ul Firefox de la Mozilla, elimina orice urma comerciala de pe site-urile vizitate, bannerele si reclamele personalizate Google care insotesc rezultatele unei cautari disparand de pe pagina.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine care este motivul pentru care ad-blocker-ele reprezinta un un adevarat cosmar pentru unele companii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO