ZF 24

„Nu este mai uşor în online, însă te găsesc oameni din toate colţurile lumii“

Autor: Cătălina Butan,

08.10.2013, 00:06 45

După opt ani de muncă într-o multinaţională din domeniul imobilia­relor, unde se ocupa de marketing şi consultanţă, Adriana Sohodoleanu a ajuns  „din întâmplare“ să-şi deschidă în 2009 în Bucureşti un magazin prin care vindea ciocolată şi alte delicatese aduse din Europa.

Fără nicio experienţă în comerţ, dar pasionată de gastronomie, Sohodo­leanu a intrat în 2009 în antreprenoriat, iar de doi ani şi jumătate s-a orientat către online, punând bazele biscuit.ro, un magazin online cu „obiecte de răsfăţ“, cadouri şi dulciuri. „Un prieten de-al meu avea un spaţiu în Bucureşti şi astfel am intrat în comerţ fără să am vreo experienţă. A fost o întâmplare, nu mi-am propus acest lucru“, a spus la ZF Live Adriana Soho­doleanu, care a vrut să-şi ia iniţial un an liber după ce a renunţat la jobul său. Ea spune că să fii antreprenor este o senzaţie incredibilă, dar că trebuie să fii realist şi conectat tot timpul la propriul tău business.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO