ZF 24

Noul site Cosmote include un magazin online şi le permite clienţilor să-şi administreze contul

Noul site Cosmote include un magazin online şi le...

Autor: Adrian Seceleanu

25.03.2014, 11:44 1235

Cosmote, numărul trei pe piaţa locală de telefonie mobilă, şi-a relansat pagina web, care are un design nou şi o nouă structură care conţine şi platformă e-shop, care va permite achiziţionarea unei game largi de servicii Cosmote şi diverse produse. Cosmote nu mai făcuse de câţiva ani schimbări majore la pagina web, astfel că rivalii săi din telefonia mobilă aveau deja funcţii introduse doar acum de operator.

Noua platformă le va permite utilizatorilor să activeze contracte noi sau să le reînnoiască pe cele existente, precum şi să realizeze diferite acţiuni în contul lor.

„Noul cosmote.ro aduce o experienţă online de înaltă calitate, şi un proces mai uşor de a alege abonamentele. Suntem încântaţi să punem la dispoziţia utilizatorilor un website automatizat în întregime, care oferă o metodă mai simplă şi mai eficientă de a naviga printre serviciile şi produsele companiei. Clienţii pot acum să comande online, primind coletul acolo unde îşi doresc”, a declarat Olaf Lausen, Chief of Staff şi Director Dezvoltarea Afacerii pentru Romtelecom şi Cosmote.
Noul website Cosmote include noi funcţionalităţi precum “Automatul de oferte”, o metodă de selecţie prin care clienţii îşi pot configura orice pachet cu smartphone, abonament, extraopţiune şi accesoriu într-o singură pagină.
Cu scopul de a ajuta consumatorii să găsească telefonul mobil ideal pe baza nevoilor personale, şi nu doar conform cu caracteristicile tehnice, noul website a integrat instrumentul Match Me, organizat sub forma unui chestionar nontehnic, concentrat pe preferinţele clienţilor, nevoile şi obiceiurile lor, acoperind arii precum Internet, e-mail, multimedia şi mobilitate. Ca urmare a informaţiilor furnizate de clienţi, funcţionalitatea Match Me va afişa sugestiile corespunzătoare de telefoane mobile.

De asemenea, website-ul este prevăzut cu Fast Access Line - o listă de tip “drop-down” care permite afişarea instantă a celor mai importante acţiuni ce pot fi realizate de către client, şi cu secţiunea MyAccount, prin care clienţii îşi vor putea gestiona propriul cont.

Magazinul online oferă o gamă largă de terminale şi accesorii, alături de serviciile companiei. Clienţii pot alege opţiunea preferată de expediere, livrarea acasă sau preluarea produselor dintr-un magazin Cosmote, precum şi metoda preferată de plată, online sau ramburs.

Noul website are un design care îi permite să se adapteze oricărui tip de ecran, fiind astfel accesibil de pe diferite tipuri de echipamente.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO