Producătorul de încălţăminte Musette vrea să relocheze magazinul deschis în cartierul newyorkez Soho, analizând mai multe opţiuni, inclusiv intrarea directă pe această piaţă, nu doar prin franciză.
„Vrem să rămânem aici, însă analizăm opţiunile. Pe unele pieţe intrăm noi direct, pe altele alegem parteneriate, pe altele francize. Căutăm parteneri implicaţi, cu capital pentru a investi într-un magazin.“, a spus Alin Bâtlan, unul dintre acţionarii companiei.
Musette are 19 magazine, din care 9 în străinătate, strategia de extindere şi amplasarea unităţilor fiind diferită de la o destinaţie la alta, în funcţie de caracteristicile pieţei. Astfel, dacă în România magazinele sunt amplasate în principal în centre comerciale şi malluri deoarece aici este trafic, în Paris, Viena sau New York au fost alese spaţii stradale.
Cele mai importante oraşe din Europa de Vest sunt recunoscute pentru arterele comerciale care au adunat cele mai importante nume din modă. În comparaţie, în România Calea Victoriei şi Calea Dorobanţilor au atras nume din industria de lux, însă există în continuare multe spaţii goale.
Musette are un magazin pe Calea Victoriei.
În ultima perioadă pentru moda de masă centrul vechi al Bucureştiului a început să atragă nume din retail, în frunte cu H&M şi Adidas, însă această zonă comercială este la început.