ZF 24

Momentum, agentia grupului de comunicare McCann, a fost aleasa sa promoveze pentru Romania Jocurile Olimpice din 2012

02.11.2009, 16:17 850

Momentum Romania, agentia de marketing experiential a grupuluide comunicare McCannWorld Group Romania va coordona campania deadvertising si marketing a Jocurilor Olimpide de la Londra din2012, dupa ce a fost aleasa sa promoveze evenimentul de catreComitetul Olimpic si Sportiv Roman (COSR) dintre cele 15 agentiicare si-au depus ofertele.

"Rolul Momentum va fi de a valorifica drepturile de proprietateintelectuala detinute de COSR, iar printre serviciile oferite deagentie se numara in principal atragerea de parteneri pentruComitetul Olimpic, realizarea strategiei si implementarea efectivaa campaniei de promovare a miscarii olimpice in Romania si asportivilor romani - atat partea de identitate vizuala,publicitate, organizare de evenimente cat si media sau marketingdigital", potrivit oficialilor Momentum.

Agentia va alege maxim opt mari companii, care in schimbul uneisume de bani pe care o va plati COSR vor deveni parteneri/sponsorioficiali ai COSR. "Vor fi alese maxim opt companii pentru a nu sedilua mesajul", a spus Bogdan Enoiu, Director McCann WorldGroupRomania. Banii pe care companiile ii vor plati vor fi folositipentru promovarea miscarii olimpice.

Momentum Romania a mai colaborat cu COSR in ultimii 9 ani, fiindagentia care a organizat sarbatorirea a 90 de ani de existenta aComitetului Olimpic Roman in 2004. In 2008 agentia Momentum aanuntat o cifra de afaceri de aproximativ 2,5 mil. Euro, in scaderecu 18,5% fata de anul trecut. Grupul McCann a avut in acelasi anafaceri de aproximativ 79 mil. Euro, in crestere cu peste 28% fatade 2007. Cristina Rosca

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO