ZF 24

McCann Worldgroup Romania a fost cea mai premiată agentie de publicitate locală la editia din acest an a Festivalului Golden Drum, cu 14 premii

McCann Worldgroup Romania a fost cea mai premiată...

Autor: Roxana Rosu

16.10.2023, 12:46 207

McCann Worldgroup Romania a fost cea mai premiată agentie de publicitate din România la editia din acest an a Festivalului Golden Drum, cu 14 premii pentru campaniile incluse în concurs.

Campaniile dezvoltate de agentiile member au fost premiate cu 3 Golden Drums, 6 Silver Drums, 5 Bronze Drums si alte 5 nominalizari, pentru patru dintre partenerii grupului, respectiv Vodafone, ROM, Mastercard si Electric Castle.

Din grupul de comunicare McCann WorldGroup România fac parte agenţiile McCann Bucureşti şi MRM România. UM România, divizie a reţelei internaţionale IPG Mediabrands, este una dintre cele mai mari agenţii de media din România

McCann Worldgroup şi UM România lucrează împreună pentru a dezvolta strategii integrate de comunicare, oferind servicii media personalizate.

Agentia  MRM Romania a câştigat titlul ”Digital Agency of the Year” si UM Romania a fost desemnată ”Media Agency of the Year”.

Campania “Romania, The Most Beautiful Dental Clinic in The World” a fost apreciata de catre juriu cu 3 trofee Golden Drum la categoriile Integrated, Engagement si Health & Wellness, 2 Silver Drums la Digital, Mobile & Technology si Genius Loci (use of local insight) in timp ce campaniile dezvoltate pentru clientii Vodafone “Discoverage” si ROM “Nationala de Arbitri” au adus acasa 3 trofee de Argint si 2 de Bronz.

“Ne bucuram ca am fost recunoscuti ca Digital Agency of the Year si la nivel international, dupa 5 trofee de Agentia Digitala a Anului in Romania. Este un effort de echipa si multa ambitie din partea colegilor mei, motiv pentru care ii felicit pe fiecare in parte.“, a  declarat Ionela Buta, Co-CEO McCann Worldgroup Romania

La nivel international, reteaua McCann Worldgroup a devenit Network of the Year, cu cel mai mare numar de puncte adunate din cele 48 de premii si 15 nominalizari obtinute pentru 14 campanii din 8 tari diferite: Cehia, Israel, Latvia, Macedonia de Nord, Polonia, Romania, Suedia si Elvetia.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO