ZF 24

Mark Cuban: Internetul este mort si plictisitor

03.10.2007, 15:41 15

Antreprenorul de 49 de ani aduce ca argument viteza de transfer care nu va mai avea o crestere semnificativa in urmatorii 5 ani fata de cresterea din ultimii 5 ani, motiv pentru care raportul investitie/profit nu va mai fi asa de atractiv cum se intampla inainte.

E ciudat insa cum Cuban iese la rampa cu astfel de supozitii, in conditiile in care el nu a renuntat la investitiile care l-au asezat pe locul 133 in topul celor mai bogati oameni din lume realizat de Forbes.

Averea celui care starneste reactii in lant atunci cand incepe sa vorbeasca despre subiectele fierbinti ale momentului, a fost facuta integral din investitii in internet. In 1999, Cuban si partenerul sau de afaceri Todd Wagner au vandut Broadcast.com, o televiziune online, companiei Yahoo!, pentru suma de 5,7 miliarde de dolari care au constat in actiuni Yahoo!, pe care le-au transformat mai tarziu in cash.

Si mai ciudat este ca lucrurile pe care le sustine vin intr-un moment in care, potrivit studiilor de specialitate, internetul nu a atins inca pragul maxim de rentabilitate, iar lucrul acesta nu se va intampla intr-un timp foarte scurt.

Nu se stie daca investitorul nonconformist este intr-adevar un vizionar sau pur si simplu ii place sa socheze prin lucrurile pe care le spune sau le intreprinde. Timpul va rezolva aceasta dilema, dar pana atunci Cuban a reusit sa-i puna pe ganduri pe cei care se vedeau viitorul Rupert Murdoch al internetului.

Citeste continuarea articolului pw www.targetonline.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO