Managerii români au încercat, cu precădere în ultimul an, să treacă din zona operaţională în cea strategică şi să pună în practică un nou mod de lucru cu echipa, spune Mihaela Reese, un fost manager care de şase ani oferă servicii de coaching.
„Majoritatea managerilor aflaţi în zona strategică a companiilor au fost promovaţi din partea operaţională în urma rezultatelor obţinute. Aceasta înseamnă ca ei cunosc bine şi în detaliu ce face echipa, sunt implicaţi în decizii şi controlează îndeaproape modul în care se desfăşoară activitatea. Un manager promovat de şase luni a descris situaţia spunând că oamenii vin la el cu tot felul de probleme şi întrebări, iar el le spune cum să facă. El a subliniat că cele mai multe decizii le ia el şi că tot el găseşte majoritatea soluţiilor, de aceea timpul a devenit pentru el cea mai mare problemă, pentru că îi rămân multe lucruri de făcut după ce colegii pleacă acasă“, a spus Mihaela Reese.