ZF 24

Magazinele multibrand contribuie la rulajul de 50 de milioane de euro al distribuitorului Nike

22.09.2008, 19:30 11

Elmec Romania, distribuitorul brandului Nike la nivel local, estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de aproximativ 50 de milioane de euro, in crestere cu 18% fata de anul anterior, principalii factori fiind dezvoltarea constanta a pietei, care a determinat investitii in crearea de noi spatii comerciale de tip mall sau galerii comerciale.

"Desi retailul detine cea mai importanta pondere in totalul vanzarilor, in evolutia ultimului an, am observat o modificare in strctura vanzarilor, in directia cresterii accelerate a vanzarilor prin magazine multibrand. Mai mult de atat, s-a observat ca, la nivel general, incepem din ce in ce mai mult sa ne transformam intr-o societate de consum, iar consumatorul sa-si diversifice constant nevoile si asteptarile fata de un produs", a declarat pentru ZF Andreea Vasile, marketing coordonator al diviziei de sport in cadrul Elmec Romania.

 

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine care este lista de prioritati a Elmec Romania pentru anul acesta si la cat se ridica investitia intr-un nou magazin.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO