ZF 24

Jurnalul National: Pe ce-si dau romanii banii

10.09.2007, 09:31 26

Romanii cheltuiesc mai mult pe bauturi alcoolice sau nealcoolice decat pe mancare. Ice-tea-ul, whisky si energizantele au avut cea mai mare crestere in ultmele 18 luni, desi inca detin procente mici in vanzari, scrie Jurnalul National.

Valoarea pietei de bunuri de larg consum a crescut cu aproape 17% in perioada ianuarie 2006 ? iunie 2007, conform unui studiu intocmit de compania MEMRB, care analizeaza piata bunurilor de larg consum din perspectiva consumului casnic. Valoric, in lei, cea mai mare crestere a inregistrat-o industria bauturilor (20%), industria nonalimentara (15,7%), urmata de industria mancarii (13,4%). Si consumul a crescut cu 8%. Cele mai mari cresteri de vanzari, ca volum, au inregistrat marfurile nealimentare (15,3%), bauturile alcoolice si nealcoolice (8,5%) si in ultimul rand alimentele, care au crescut cu numai 4,2%. www.jurnalul.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO