ZF 24

Idei de Crăciun - Cadouri parfumate

Set parfum DIA şi loţiune de corp de la Amouage, preţ la cerere, parfumeriile Elysée.

galerie foto

Autor: Roxana Pricop

21.12.2014, 20:00 337

Statisticile arată că produsele de cosmetică şi parfumurile ocupă primele locuri în clasamentul celor mai populare cadouri de Crăciun, după cărţi şi articolele de îmbrăcăminte.

Motivele sunt lesne de înţeles: parfumul poate să „îmbrace“ destinatarul cadoului, mai bine decât reuşeşte un pulover de caşmir, iar cremele promit efecte miraculoase asupra tenului. Alegerea unui parfum pentru a-l oferi drept cadou nu este însă o misiune uşoară. Trebuie identificată mai întâi cate­goria de arome preferată - lemnoase, florale sau citrice -, pentru ca apoi căutarea să se aprofundeze în interiorul clasei de arome până când este identificat parfumul perfect.

Parfumeriile şi magazinele de cosmetice se întrec în acest sezon în seturi şi colecţii limitate special create pentru sărbătorile de Crăciun, astfel că va fi destul de greu să nu îşi găsească cineva cadoul-pereche. Mai mult, parfumeriile de lux Beautik şi Elysée s-au pregătit de sărbători cu ediţii limitate ale parfumurilor, încapsulate fie în cutii muzicale, fie în recipiente lucrate cu aur şi cu pietre preţioase. Seturile-duet de parfum şi cremă de corp, indiferent că sunt pentru femei sau pentru bărbaţi, sunt o rezolvare „aromată“ la necunoscuta „ce cadouri cumpărăm de Crăciun“.

Însă dacă există totuşi persoane care nu îşi găsesc parfumul potrivit, o soluţie la îndemână este crearea unui parfum per­sonalizat. Parfumeria Hip-Nose din Bu­cureşti, Calea Dorobanţilor nr. 157, este singura din România care „croieşte“ parfumuri personalizate „sur me­sure“. În laboratorul Hip-Nose, un mi­xo­logist pregătit în Statele Unite ale Ame­ricii amestecă esenţele şi cristalizează gusturile şi personalitatea clientului astfel încât parfumul final să fie un ID-olfactiv.

Şedinţa de creaţie durează aproximativ o oră. La început, clientului îi sunt adresate întrebări despre istoricul olfactiv. Anotimpul, culoarea sau destinaţia de vacanţă preferată a clientului sunt indicii pe care mai târziu mixologistul le va folosi pentru personalizarea aromei.  Preţul unui parfum personalizat este cuprins între 490 şi 590 de lei.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO