ZF 24

IBM vede o oportunitate de business in succesul comunitatilor online

05.10.2006, 19:30 17

In urmatoarele saptamani, divizia Lotus a IBM va anunta noi produse menite sa incurajeze comunicarea ad-hoc in cadrul echipelor de management ale companiilor, a declarat Michael Rhodin, manager general al diviziei Lotus, pentru Cnet News. Ideea care sta in spatele acestui efort al IBM este aceea de a ajuta oamenii sa acceseze experienta colectiva a partenerilor lor, intr-un mod relativ similar cu cel utilizat de retele sociale precum MySpace si Facebook, care conecteaza online zeci si sute de mii de utilizatori.
Software-ul IBM de colaborare este compus dintr-o aplicatie destinata clientilor ? Notes, un servicu de mesagerie instantanee ? Sametime si un software pentru crearea de portaluri web, care foloseste abilitatile proiectului Community Tools rulat de IBM. Cititi mai multe in ZIARUL FINANCIAR de maine.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO