ZF 24
Grupul DIANA din Vâlcea: am avut o creştere de 30-40% a vânzărilor în magazine. În ceea ce priveşte vânzarea şi producţia preparatelor din carne, volumele sunt mai mari, dar nu la acelaşi nivel cu cele din retail
Grupul din Râmnicu Vâlcea deţine un total 58 de magazine în mai multe judeţe dintre care 56 sub brandul DIANA.
Grupul de firme DIANA, deţinut de familia Crăciunescu din Râmnicu Vâlcea, cu activităţi în fabricarea produselor din carne şi retail, a avut de la începutul lunii martie o creştere de 30-40% a vânzărilor în magazine faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Grupul DIANA are în prezent de 56 magazine sub acelaşi brand în judeţele Vâlcea, Argeş, Gorj, Olt, Dolj şi Dâmboviţa. În plus, compania mai deţine un magazin Gourmet şi unul la fabrică. Astfel, grupul deţine un total 58 de magazine.
„Nu este o surpriză faptul că nivelul vânzărilor în reţeaua de magazine DIANA a crescut în ultima perioadă. Paradoxal, nu la acelaşi nivel cu traficul din magazine. E clar că acest proces se întâmplă datorită creşterii valorii coşului mediu, în contextul în care situaţia actuală duce la aprovizionarea pe termen lung. Suntem la o creştere de 30-40% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În ceea ce priveşte vânzarea şi producţia preparatelor din carne DIANA, volumele sunt mai mari,dar creşterile sunt mai mici decât în retail”, a spus pentru ZF Adina Crăciunescu, managing partner în cadrul grupului DIANA.
Compania DIANA a fost înfiinţată în anul 1991 de către antreprenorul român Dumitru Crăciunescu. După moartea sa în anul 2014, conducerea grupului de firme a fost preluată de către soţia sa, Irina Crăciunescu, şi de cele două fiice, Diana şi Adina.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels
-
Inflaţia din ultimii doi ani schimbă formatele de magazine şi îi determină pe retaileri să pună pe piaţă formatul hard-discount
-
Florin Georgescu, BNR: Suntem pe ultimul loc în UE la intermedierea financiară, dar indicatorii de soliditate financiară şi profitabilitate ai băncilor din România sunt peste mediile UE
-
S-a aşternut liniştea peste digitalizarea IMM-urilor non-IT: „Calculatoarele pe care le-am trecut în ofertele iniţiale sunt deja de generaţie veche“
-
Cristian Rusu vrea să relanseze Rus Savitar, pe care l-a răscumpărat: Ajungem la break-even şi apoi reluăm creşterea
-
Industria locală de asset management, intrări nete de 578 de milioane de lei în martie, cea mai bună evoluţie lunară din ultimii trei ani
-
ZF Private Health. Dr. Daniel Vîlcioiu, fondatorul Clinicii de Chirurgia Mâinii din Bucureşti: Clinica a pornit de la o nevoie în piaţă, cererea este mare pentru patologia mâinii
-
ZF/First Bank Lecţii de Business. Radu Georgescu, unul dintre cei mai puternici antreprenori din IT: Punctualitatea este un element de respect. O companie se bazează pe livrări la timp. Mi se pare esenţial
-
Sorin Pâslaru, ZF: Este foarte bine că vin investitori în centre de servicii şi suport, dar vom trece de statutul de economie periferică abia când la rândul lor firmele româneşti îşi vor automatiza şi externaliza procesele de business
-
Business sportiv. Cătălin Sprînceană, preşedinte, Federaţia Română de Ciclism: Avem 1.000 de ciclişti licenţiaţi, dar numărul practicanţilor este de cel puţin 6-7 ori mai mare. Stăm foarte bine la numărul evenimentelor de ciclism comparativ cu ţările din regiune
-
ZF Investiţi în România! Start-Up Nation devine un program social în 2024 şi se adresează mai mult categoriilor defavorizate. Ana Morun, Inspire Fonduri: Să nu începeţi să daţi bani consultanţilor drept avans
-
Afaceri de la Zero. Cristiana Coman a plecat din resurse umane şi a dezvoltat un brand de produse cosmetice cu ingrediente naturale pentru femei
-
ZF Live. Cum a mers creditarea retail şi corporate la CEC Bank la început de an? Bogdan Neacşu, CEO al CEC Bank: La companii există o scădere a trendului de creditare şi cred că este cumva şi firesc. În cazul persoanelor fizice este o revenire a trendului de anul trecut
-
ZF Deschiderea de astăzi la Bursă. Ana Maria Neaţu, BVB: Prima etapă a programului BVB Arena, din 23 aprilie până pe 31 mai. Urmează apoi alegerea finalistelor şi semifinalistelor
-
Cazările Airbnb, pe care o platformă externă le estimează la 180 mil. euro, sunt o necunoscută pentru ANAF şi Ministerul Turismului. Cum face statul să închidă ochii la o piaţă care creşte cu 40%
-
Business sportiv. Undă verde pentru arena de 165 milioane de euro de la Timişoara: guvernul a aprobat indicatorii tehnico-economici ai noulului stadion