ZF 24

Gabriel Cirlig, Jolidon: Impreuna cu alte firme putem forma un grup puternic pe piata lenjeriei internationale

08.06.2008, 20:00 31

Extinderea prin achizitii pare a fi planul preferat de afaceri al clujeanului Gabriel Cirlig, care a mai cumparat in ultima jumatate de an doua companii: un producator din Romania si un exportator italian de lenjerie, scrie revista BUSINESS Magazin.

Logica preluarilor: propulsarea Jolidon in topul pietei europene de lenjerie. La inceputul lui 2007, Jolidon, una dintre foarte putinele companii romanesti care s-au extins in strainatate, cumpara pachetul majoritar al producatorului italian de lenjerie Emmeci. Anul acesta, tot la inceput, a doua achizitie pe piata italiana a vizat chiar principalul concurent local al Emmeci - Lilly, o companie cu o retea de distributie in peste 30 de tari si o productie anuala de peste sase milioane de articole de lenjerie.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine ce inseamna ultimele doua achizitii pentru Jolidon si daca aceasta are in plan sa-si extinda reteaua de vanzari si peste granitele Europei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO