ZF 24

FRF si Ursus au discutat sponsorizarea nationalei inca din 2006

22.01.2009, 19:52 26

Ionut Lupescu, directorul general al Federatiei Romane de Fotbal, a afirmat la incheierea contractului de sponsorizare a echipei nationale de fotbal cu brandul de bere Ursus, detinut de Ursus Breweries, ca valoarea acestui contract este de cinci-sase ori mai mare fata de valoarea contractului avut pana anul trecut cu Bergenbier.

„Este un moment important pentru fotbalul romanesc. Intr-un moment de criza economica globala, in lumea sportului, multi parteneri decid sa rezilieze contractul de sponsorizare. Iata ca Ursus semneaza acum un contract cu echipa nationala. Valoarea contractului este de cinci-sase ori mai mare decat cel pe care l-am avut inainte”, a declarat Lupescu.

Atat reprezentantii FRF cat si reprezentantii Ursus Breweries nu au dorit sa dezvaluie valoarea contractului incheiat, din cauza clauzelor de confidentialitate. Cu toate acestea, in conditiile in care contractul cu Bergenbier consta intr-o finantare de aproximativ 500.000 de euro pe an, valoarea contractului dintre Ursus si FRF depaseste cu siguranta 1,5 milioane de euro anual, respectiv 6 milioane de euro pe toti cei patru ani.

„Acest contract vine sa intregeasca bugetul FRF pentru ca echipa nationala de seniori, juniori sau tineret sa aiba parte de cele mai bune conditii. Speram ca se va intinde pe multi ani de acum incolo”, a declarat Mircea Sandu, presedintele FRF.

Si in ceea ce priveste culoarea predominanta in care nationala de fotbal va juca in urmatorii patru ani, reprezentantii noului parteneriat au decis sa pastreze tacerea, dupa ce au aratat noile tricouri in culorile rosu, alb, galben si albastru.

"Culorile echipei nationale sunt culorile tricolorului. Daca o sa va uitati in istorie, am jucat si in alb, albastru si rosu. Nu culoarea este importanta ci cum joaca baietii", a spus Lupescu.

El a adaugat ca Federatia Romana de Fotbal si Ursus Breweries au inceput sa discute posibilitatea sponsorizarii nationalei inca din 2006, atunci cand Timisoreana a incheiat contractul de sponsorizare a Cupei Romaniei de fotbal.

Ursus Breweries este in prezent, singurul producator de bere de pe plan local, care asigura sponsorizari importante in lumea fotbalului, si anume Cupa Romaniei si echipa nationala.

Ursus Breweries este cel de-al doilea jucator al pietei locale a berii, fiind producatorul de bere cu cea mai mare cifra de afaceri in 2007, aproximativ 277 de milioane de euro. Compania are pe plan local patru capacitati de productie si peste 1.300 de angajati, in portofoliul sau fiind brandurile Timisoreana (cel mai vandut brand de bere in 2008), Ursus (cel de-al doilea cel mai vandut brand din restaurante si terase), Ciucas, Stejar, Peroni si Pilsner Urquel.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO