Ford Motor a decis sa vanda brandul Aston Martin, producatorul american fiind nevoit sa renunte la acesta pentru a face fata pierderilor uriase de pe piata interna.
Al doilea mare producator auto din Statele Unite a delegat o banca de investitii sa intermedieze vanzarea pretul cerut fiind de aproape 2 miliarde de dolari (1,55 mld. euro), o valoare mult mai mare decat cea prognozata de analistii financiari. Ford a spus ca poarta discutii cu "terti interesati de afacere", dar ca va pastra o cota minoritara din companie.
Vanzarea a aparut la un moment in care Ford ia in consideratie ce alte branduri sa vanda pentru a finanta restructurarea si reduce pierderile la Premier Automotive Group, divizia de automobile de lux, care a avut pierderi de 162 milioane de dolari in al doilea trimestru. Aceasta divizie trebuia sa revina pe profit anul acesta, dupa ce anul trecut a pierdut 100 milioane de dolari.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels