ZF 24

Evoluţia vânzărilor în perioada 2007-2012 pentru cei mai mari jucători din piaţa locală de bricolaj

Evoluţia vânzărilor în perioada 2007-2012 pentru cei...

Autor: Cristi Moga

06.04.2014, 18:06 354

Băcăuanii de la Dedeman au zburdat în ultimii cinci ani aproape singuri în piaţa de bricolaj: au deschis 25 de magazine noi şi şi-au majorat afacerile cu 140%, până la aproximativ 600 mil. euro. În acelaşi timp, principalii competitori au ales să stea „la cutie“, dar această strategie nu i-a ajutat să îşi conserve cota de piaţă. Acum însă, reţelele Bricostore şi Praktiker şi-au schimbat acţionariatul şi intră într-o nouă etapă, căutând să recupereze terenul pierdut. Competiţia se va încinge, dar mai pot fi detronaţi fraţii Pavăl din fruntea pieţei de bricolaj?

„Dacă le merge competitorilor mei bine, ziua următoare îmi va merge şi mie“, declară Omer Susli, omul de afaceri de origine turcă ce a preluat anul acesta controlul asupra companiei de bricolaj Praktiker, o reţea cu 27 de magazine şi vânzări anuale de circa 140 de milioane de euro. Antreprenorul nu are pretenţia de a readuce Praktiker în topul pieţei de bricolaj, poziţia ocupată de compania germană până în 2009, dar speră să readucă firma pe profit şi la o cifră de afaceri de 300 de milioane de euro, ca în 2008. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO