eMag, cel mai mare magazin online din România, a înregistrat anul trecut venituri de 187 mil. euro şi îşi propune pentru anul acesta un rezultat de minim 262 mil. euro, în creştere cu 40%, a declarat într-o conferinţă de presă Iulian Stanciu, directorul general al companiei.
Cifrele prezentate nu include şi vânzările generate de partenerii eMag prin platforma Marketplace, a spus Stanciu. Cu tot cu vânzările din Marketplace anul trecut veniturile eMag au fost de aproximativ 200 de milioane de euro.
Compania a avut anul trecut profit operaţional pozitiv a precizat Iulian Stanciu, fără a oferi detalii. “Profitul operaţional a fost pozitiv anul trecit, iar strict pe România profitul net a fost pozitiv. Având în vedere investiţiile pe pieţele internaţionale profitul net total a fost uşor negativ”, a declarat şeful eMag.
“Evoluţia foarte mare şi accelerată a eMag începe de anul acesta”, a declarat Iulian Stanciu în legătură cu 2014, precizând că retailerul va intra pe noi categorii până la finele anului, cele mai importante dintre ele fiind: alimentele, produsele şi accesoriile sportive, acesoriile auto şi segmentul de fashion.
Compania nu mai este doar un retailer IT&C ci un retailer online generalist cu acoperire regională, a punctat Iulian Stanciu.
“Ne-am transofrmat într-un retailer generalist cu investiţii destul de mari. Am plecat de la un magazin românesc şi bazându-ne pe încrederea acordată de oameni, ne-am transformat într-un retailer regional cu foarte multe categorii de produse, un retailer generalist”.
Retailerul va face în acest an investiţii de 11,5 mil. euro, faţă de 5,4 mil. euro în 2013, a declarat şeful eMag, adăugând că suma va fi împărţită astfel: 3 mil. euro în tehnologie, 2,5 mil. euro în logistică, 4,5 mil. euro în extinderea internaţională şi 1 mil. euro în dezvoltarea echipei şi competenţelor echipei eMag.