ZF 24

Discounterul german non-food TEDi a deschis un magazin în Piatra Neamt, în Galleria Mall, ajungând la o retea de 32 de unităti în România

Discounterul german non-food TEDi a deschis un magazin...

Autor: Roxana Rosu

15.12.2023, 11:14 260

Discounterul german non-food TEDi a deschis un magazin în Piatra Neamt, în Galleria Mall, ajungând la o retea de 32 de unităti în România.

Spatiul a fost închiriat prin intermediul Colliers. Magazinul are în ofertă articole pentru casă, mici decoraţiuni sau obiecte de artizanat, de petrecere, de bricolaj, de papetărie, electrice şi jucării şi produse cosmetice.

TEDi este un retailer non-alimentar înfiinţat în Dortmund, în 2004, unul dintre cele mai mari din comerţul global, şi operează în prezent peste 3.000 de magazine în 15 ţări europene.

„Prin parteneriatul cu Steps Invest & Development am reuşit să deschidem primul magazin TEDi din Piatra Neamţ. Investiţiile făcute de către proprietar ne-au convins ca Galleria Mall este un loc de atractivitate pentru locuitorii oraşului şi astfel am luat decizia de deschide magazinul nostru aici. Întreaga gamă de produse TEDi este disponibilă acum pentru clienţii noştri în magazinul din cadrul Galleria Mall Piatra Neamţ. Vom continua să fim prezenţi acolo unde sunt clienţii noştri şi sperăm în viitor la multe alte parteneriate de succes”, spune Cristian Puşcoi, Head of Expansion & Construction la TEDi.

Galleria Mall din Piatra Neamţ a trecut printr-un proces complet de renovare şi repoziţionare care s-a finalizat de curând. Complexul este detinut de Steps Invest & Development

„TEDi este printre cei mai activi jucători din piaţă în această perioadă şi suntem încrezători că parteneriatul cu Steps Invest va continua pe viitor şi cu alte proiecte. Ne bucurăm că prin această tranzacţie şi prin  serviciile de consultanţă oferite proprietarului centrului comercial, echipa de retail Colliers a pus o cărămidă în plus la construirea unui concept puternic şi atractiv”,  explică  Liana Dumitru, Director Retail Agency la Colliers.

În prezent, România are un stoc total de retail modern de aproximativ 4,2 milioane de metri pătraţi, din care peste 2,7 milioane de metri pătraţi sunt centre comerciale tradiţionale, iar restul preponderent parcuri de retail. Peste 60% din suprafaţa totală de retail modern este concentrată în primele 10 cele mai mari oraşe, cu peste 200.000 de locuitori.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO