ZF 24

Deschiderea mallurilor a dublat magazinele si afacerile retailerilor de textile. Urmeaza inca trei ani de crestere

24.03.2008, 20:45 15

Suprafata de aproximativ 600.000 metri patrati pe care s-au construit in ultimii ani cele 24 de centre comerciale de tip mall a permis jucatorilor care activeaza in industria textila sa isi extinda puternic reteaua de magazine, in unele cazuri prezenta in malluri insemnand chiar dublarea numarului de unitati detinute.

Tinand cont ca pentru urmatorii trei ani sunt anuntate alte 15 malluri, este de inteles faptul ca brandurile vor creste cu inca 50% in numar, mai ales ca multe companii urmaresc toate deschiderile anuntate. Principalele puncte de atractie sunt suprafetele extinse si fluxul mare de clienti din malluri. n acelasi timp, brandurile care se decid sa-si faca intrarea pe piata locala, aleg ca punct de deschidere tot magazine amplasate in marile centre comerciale care pot duce la o amortizare mai rapida a investitiei.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine cine detine monopolul in extindere si care sunt ceilalti jucatori de top.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO