ZF 24

Cum se lupta operatorii aerieni sa atraga pasagerii spre Londra

10.12.2009, 16:13 24

"Si compania cu mult portocaliu a incercat sa ne sperie." Invocea lui Emil Delibashev, directorul comercial al British Airwayspentru Balcani, se simte o ironie. Se refera la Easyjet, liderulcompaniilor low-cost europene, care a intrat in 2007 in Romaniaoferind inca o alternativa pentru zborul de la Bucuresti la Londra,pe langa cele oferite de TAROM, Carpatair, Wizz Air si BlueAir.

Despre Easyjet - care viza in 2007 o cota din piata locala de 5% inprimii cinci ani - si ascensiunea in Romania nu s-a mai auzitnimic, aparand doar un anunt in iunie 2008, care spunea ca zborulBucuresti-Londra a fost retras, din lipsa de cerere. OficialiiEasyjet spuneau in 2008 ca veniturile generate de aceasta cursa nuau acoperit costurile si au realocat aeronava pe ruta Sofia -Londra.

Totusi, cerere pe segmentul Bucuresti-Londra exista. "Probabil nuam fost atat de agresivi pe cat se astepta lumea de la noi", spunePeter Voets, director de marketing al companiei aeriene"portocalii".

Cititi mai multe despre cum vor operatorii sa atraga pasagerii spreLondra pe www.businessmagazin.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO