ZF 24

Cum a facut Genpact economii de 16.000 de euro anual

30.07.2009, 15:50 30

Furnizorul de servicii de business si solutii tehnologice Genpact, cel mai mare jucator din BPO-ul local in functie de numarul de angajati, a renuntat la paharele de plastic pe care le primeau zilnic angajatii si le-a inlocuit cu cani permanente, pentru a reduce cheltuielile.

Pe fondul scaderii economice, compania a implementat politici de reducere a costurilor, in urma carora cheltuielile au fost reduse cu 10 - 15% fata de anul trecut. «Ne intalnim , facem mai putine team meeting-uri in afara orasului. Ne asiguram ca folosim toate calculatoarele si toate birourile. Educam angajatii sa reduca printurile color cand nu este absolut nevoie de ele, am setat calculatoarele sa printeze documentele fata-verso, am renuntat la paharele de plastic de unica folosinta, inlocuindu-le cu cani permanente. Ne-am dat seama ca folosim aproximativ 2.000 de pahare de plastic pe zi doar in Bucuresti, ceea ce reprezenta un cost anual de circa 16.000 de euro”, spune Pascal Henssen, 39 de ani, Chief Operating Officer (COO) al Genpact Europa, pozitie din care coordoneaza centrele de servicii din Romania (Bucuresti si Cluj-Napoca), Polonia si Maroc. Aflati mai multe despre cum a reusit Genpact sa reduca cheltuielile pentru a face fata crizei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO