ZF 24

Cum a ajuns Zuzu unul dintre cele vandute branduri pe o piata de peste un miliard de euro

06.04.2008, 21:30 21

La mai putin de doi ani de la lansarea pe piata, brandul Zuzu, aflat in portofoliul producatorului de lactate Albalact a reusit sa devina lider de piata pe segmentul laptelui proaspat pasteurizat, contribuind decisiv la majorarea cifrei de afaceri a Albalact cu peste 45% anul trecut, scrie revista Target.

Albalact reusise deja sa iasa din randul micilor producatori de lactate in 2004, dupa ce a scos pe piata laptele UHT sub brandul Fulga, adresat in special mamelor si copiilor. Dupa un an si cateva sortimente noi, compania romaneasca ce avea o istorie de peste 30 de ani pe piata a ajuns in topul primilor cinci producatori de lactate, crescand cu 30% consumul de lapte UHT din Romania. Nu a trecut mult si reprezentantii Albalact au decis sa repete mutarea, si s-au prezentat la usa acelorasi consultanti in branding, cu o idee de produs nou.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine cine a constribuit la fenomenul Zuzu si care e cresterea companiei de la lansarea produsului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO