La mai putin de doi ani de la lansarea pe piata, brandul Zuzu, aflat in portofoliul producatorului de lactate Albalact a reusit sa devina lider de piata pe segmentul laptelui proaspat pasteurizat, contribuind decisiv la majorarea cifrei de afaceri a Albalact cu peste 45% anul trecut, scrie revista Target.
Albalact reusise deja sa iasa din randul micilor producatori de lactate in 2004, dupa ce a scos pe piata laptele UHT sub brandul Fulga, adresat in special mamelor si copiilor. Dupa un an si cateva sortimente noi, compania romaneasca ce avea o istorie de peste 30 de ani pe piata a ajuns in topul primilor cinci producatori de lactate, crescand cu 30% consumul de lapte UHT din Romania. Nu a trecut mult si reprezentantii Albalact au decis sa repete mutarea, si s-au prezentat la usa acelorasi consultanti in branding, cu o idee de produs nou.
Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine cine a constribuit la fenomenul Zuzu si care e cresterea companiei de la lansarea produsului.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels