ZF 24

Compania care a mobilat birourile Exxon şi Lafarge şi-a majorat vânzările cu 21%, peste estimări

Christophe Weller, Corporate Office Solutions: După câţiva ani, din 2009 până în 2012, în care bugetele au fost restrictive ca urmare a crizei, în 2013 a existat o tendinţă pozitivă în ceea ce priveşte cheltuielile cu mobila de birou. Potrivit datelor COS, pentru amenajarea unui spaţiu de 10 mp pentru două persoane investiţiile se ridică la 700 - 1.000 de euro în total (în open space), în timp ce într-un spaţiu similar se poate amenaja biroul unui manager pentru 1.000 - 1.300 de euro.

Christophe Weller, Corporate Office Solutions: După câţiva ani, din 2009 până în 2012, în care bugetele au fost restrictive ca urmare a crizei, în 2013 a existat o tendinţă pozitivă în ceea ce priveşte cheltuielile cu mobila de birou. Potrivit datelor COS, pentru amenajarea unui spaţiu de 10 mp pentru două persoane investiţiile se ridică la 700 - 1.000 de euro în total (în open space), în timp ce într-un spaţiu similar se poate amenaja biroul unui manager pentru 1.000 - 1.300 de euro.

Autor: Ioana David

18.02.2014, 00:06 73
Importatorul de mobilă de birou Corporate Office Solutions (COS) a înregistrat în 2013 o cifră de afaceri de 16,2 mil. euro, în creştere cu 21% comparativ cu nivelul din 2012, peste aşteptările iniţiale.
 
„Întregul an a fost marcat de o activitate intensă, însă anumite perioade, ca de exemplu trimestrul doi sau trei, au fost în special mai aglomerate“, a spus pentru ZF Christophe Weller, managing partner şi unul dintre asociaţii COS.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO