ZF 24

BRD a vândut în T1 de două ori mai multe credite de consum

Autor: Octavian Calei

25.03.2014, 00:06 250
„Dobânzile la credite scad, există o tendinţă destul de clară confirmată de majoritatea băncilor la sfârşitul anului trecut şi începutul acesta de an. Băncile o ţin din promoţie în promoţie, este o competiţie destul de acerbă şi trebuie să ne adaptăm“, a spus Bogdan Spuza, director în cadrul BRD, la emisiunea ZF Live de luni 24 martie.
 
BRD, cea de-a doua bancă din sistem după activele deţinute, a înregistrat în primele trei luni ale anului 2014 o dublare a numărului de credite pe zona creditelor de nevoi personale acordate faţă de aceeaşi perioadă din 2013, potrivit oficialului BRD.
 
 
Banca încearcă să atragă clienţi cu o promoţie la creditele de nevoi personale fără ipotecă, cu o dobândă efectivă de 10,7% pe an.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO