ZF 24

BRD a acordat anul trecut finanţări sustenabile de 1,1 miliarde lei şi a lansat primele sale produse verzi de creditare pentru persoane fizice, parte a strategiei pe zona de ESG a băncii

François Bloch, CEO-ul BRD – Groupe Société Générale: Grupul BRD şi-a redus consumul de energie în 2022 cu 12,5% faţă de 2021. Am reuşit, de asemenea, să reducem emisiile de GES din operaţiunile noastre în comparaţie cu 2021 şi am lansat primele noastre credite verzi pentru persoane fizice

François Bloch, CEO-ul BRD – Groupe Société Générale: Grupul BRD şi-a redus consumul de energie în 2022 cu 12,5% faţă de 2021. Am reuşit, de asemenea, să reducem emisiile de GES din operaţiunile noastre în comparaţie cu 2021 şi am lansat primele noastre credite verzi pentru persoane fizice

Autor: Roxana Rosu

15.06.2023, 12:15 133

BRD – Groupe Société Générale a acordat anul trecut finanţări sustenabile de 1,1 miliarde lei şi a lansat primele sale produse verzi de creditare pentru persoane fizice, parte a strategiei pe zona de ESG a băncii, potrivit raportului de sustenabilitate publicat joi de bancă.

„Ne propunem să construim şi să contribuim, împreună cu partenerii noştri, la creşterea unui spaţiu dedicat ideilor şi soluţiilor capabile să ajute economia şi societatea să avanseze mai repede. Grupul BRD şi-a redus consumul de energie în 2022 cu 12,5% faţă de 2021. Am reuşit, de asemenea, să reducem emisiile de GES din operaţiunile noastre în comparaţie cu 2021 şi am lansat primele noastre credite verzi pentru persoane fizice. Ne-am realizat obiectivele propuse pentru transformarea digitală, lansarea înrolării clienţilor şi a creditării de consum la distanţă, precum şi adoptarea tot mai frecventă a canalelor digitale. Am sprijinit distribuţia şi furnizarea de energie electrică şi gaze naturale în timpul crizei energetice care a lovit Europa în 2022, prin acordarea unor împrumuturi în valoare de peste 600 milioane euro”, a spus François Bloch, CEO-ul BRD – Groupe Société Générale.

Digitalizarea este un alt element din strategia băncii şi banca a înregistrat o  creştere de 123% a clienţilor activi digital în ultimii 4 ani şi fluxuri complet digitalizate pentru înrolare, în paralel cu acordarea de credite pentru nevoi personale, carduri de credit şi actualizarea datelor.

”În materie de evaluări, ne numărăm printre cele opt companii listate la BVB care au intrat în analiza Sustainalytics la începutul anului 2022, obţinând scoruri de top în materie de sustenabilitate. Sunt doar câteva dintre cele mai importante aspecte ale activităţii BRD în direcţia sustenabilităţii în 2022. Dar o schimbare pozitivă necesită contribuţia noastră, a tuturor: persoane, autorităţi, companii şi societate civilă”, a mai spus François Bloch.

BRD a economisit 150.000 KWh anual doar prin înlocuirea şi optimizarea UPS-urilor din Turnul BRD. În total, banca şi-a redus consumul total de energie cu 12,5% în comparaţie cu 2021 (-13% la energie electrică, -10,2% la încălzire).

Pe zona socială, BRD a continuat implicarea în platformele Fundaţia 9 şi Lumea9, sprijinind evenimente şi proiecte în cultură, artă, film, muzică, mediu, tech, educaţie, sport.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO