ZF 24

Berarii si-au inghetat bugetele de promovare din cauza crizei

23.10.2008, 19:00 14

Investitiile producatorilor de bere in promovare au fost de trei ori mai mici in luna septembrie a acestui an, fata de acceasi perioada a anului trecut, potrivit datelor companiei de cercetare Alfa Cont.

"Primul pas pe care il faci atunci cand nu stii ce se va intampla este sa pui frana bugetelor de publicitate, iar producatorii de bere au facut exact acest lucru in luna septembrie a acestui an, pe fondul incertitudinilor create de criza financiara", a declarat Shachar Shaine, presedintele Asociatiei Berarii Romaniei, care include companiile Heineken Romania, InBev Romania, United Romanian Breweries Bereprod si Ursus Breweries.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine cat au fost investitiile realizate de filialele locale ale multinationalelor din industria berii in primele noua luni ale acestui an.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO