ZF 24

Agenţia de comunicare GMP PR îşi schimbă numele în urma unui proces de rebranding care a durat opt luni

Agenţia de comunicare GMP PR îşi schimbă numele în...

Autor: Roxana Rosu

12.10.2023, 12:30 404

Agenţia de comunicare GMP PR anunţă schimbarea identităţii de brand şi extinderea serviciilor în urma unui proces de rebranding care a durat opt luni.

Astfel, după 18 de ani pe piaţă, agenţia devine GMP&U, an IDEA Company, noul brand aducând ca element de noutate în piaţă o filosofie care promovează co-creaţia şi vine să reinventeze vechea dinamică agenţie-client.

Recent, noii agenţii i s-au alăturat Răzvan Mătăşel, Strategy & Growth Director, cu peste 25 de ani de expertiză în strategie, şi Corina Toma, Head of Campaigns, senior cu experienţă internaţională.

”Am decis să ne oprim puţin din iureşul de zi cu zi şi să ne uităm la noi, la clienţii noştri, la industrie. Nevoile clientilor noştri s-au schimbat, ritmul este altul, aşteptările colegilor noştri sunt altele faţă de acum câţiva ani. Ne-am conectat la aceste schimbări şi ne-am transformat, pentru a fi un partener relevant al zilelor noastre. Vom fi a „non-binary agency”, cu soluţii fluide şi implementare specializată”, spune Ioana Mănoiu, General Manager GMP & U.

În paralel, agentia lansează GMP Academy, un proiect educaţional adresat atât celor la început de drum, cât şi profesioniştilor din industrie.

Cu o echipă de 50 de angajaţi, noua agenţie va adăuga cinci departamente specializate: Consultanţă & PR, Campanii integrate, Employer Branding, Digital & Social media şi Evenimente.


 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO